Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wenzo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
RETOURFORMULIER :
Datum: |
|
Voor- en achternaam: |
|
Ordernummer: |
|
IBAN rekeningnummer: |
|
Ik deel hierbij mede dat ik de overeenkomst betreffende de volgende goederen ontbind:
Artikelnaam | Aantal | Retourcode* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruimte voor overige opmerkingen:
|
*Reden van retour:
1. Te klein | 2. Te groot | 3. Het product voldoet niet aan de verwachting
4. Verkeerd artikel geleverd | 5. Het product is beschadigd
Gebruik onderstaande adresstrook voor het retourneren van de bestelling:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Wenzo handpoppen
Provincialeweg 77
4909 AE OOSTEIND