Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wenzo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

RETOURFORMULIER :                       

 

Datum:

 

Voor- en achternaam:

 

Ordernummer:

 

IBAN rekeningnummer:

 


Ik deel hierbij mede dat ik de overeenkomst betreffende de volgende goederen ontbind:

Artikelnaam

Aantal

Retourcode*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ruimte voor overige opmerkingen:

 

 

 

 

 

 

*Reden van retour:
1. Te klein | 2. Te groot | 3. Het product voldoet niet aan de verwachting
4. Verkeerd artikel geleverd | 5. Het product is beschadigd

 

Gebruik onderstaande adresstrook voor het retourneren van de bestelling:
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Wenzo handpoppen

Provincialeweg 77

4909 AE  OOSTEIND

© 2011 - 2024 Wenzo handpoppen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel